Polska Agencja Inwestycji i Handlu to kapitał wiedzy, szerokie relacje i cenne inicjatywy. Właśnie tego potrzebuje każda firma przymierzająca się do wejścia na rynek USA. Tak się zaczęło…
Jednym ze strategicznych celów SURET jest mocniejsze wejście na duży, zróżnicowany rynek amerykański, gdzie już wykonaliśmy kilka znaczących projektów relokacyjnych. Potrzebowaliśmy partnera, który przez swoje kanały informacji, inicjatywy integracyjne czy dzięki własnym relacjom, pomoże nam w budowie świadomości marki w wybranych segmentach rynku w określonych stanach.
Dzięki wielkiemu zaangażowaniu szefa oddziału PAIH z Chicago Michałowi Rzeźnikowi, wspieraniu przez niego naszego udziału w dużych imprezach targowych (IMTS 2024 czy Detroit Auto Show 2025) oraz rekomendowaniu nas potencjalnym partnerom za oceanem, dziś nawiązaliśmy szereg obiecujących kontaktów w bogatą perspektywą biznesową. Jest to np. jeden w liderów w produkcji autobusów, zamierzający wejść szeroko na rynek amerykański, postrzegający nas jako potencjalnego partnera wykonawczego nowych instalacji produkcyjnych w USA. Są to także: duży producent baterii w segmencie elektromobilności czy globalny producent komponentów motoryzacyjnych.
Cenimy sobie zaangażowanie ludzi z PAIH, instytucji powołanej właśnie do takiej działalności – wspierania polskich firm z ambicjami zaistnienia na dużym rynku USA. Będziemy otwarcie na każdy projekt, opracowany i realizowany przez chicagowski oddział Agencji.