o firmie

SURET dysponuje kapitałem ponad 32-letniego doświadczenia, którego wszechstronność daje firmie konkurencyjną przewagę, a klientom komfort bezpiecznej i efektywnej kooperacji.  Firmy powierzają SURET newralgiczne obszary produkcji lub instalacje kosztownych technologii, spokojne o rezultat działań przy optymalnych kosztach. Udana kooperacja buduje zaufanie do SURET, a dowodem jest fakt, że z kilkoma klientami współpraca trwa nieprzerwanie od 20 lat.

Dla inwestorów i firm wykonawczych z USA, instalujących produkcję w Europie lub na Ukrainie, SURET jest idealnym partnerem – zna specyfiką lokalnych rynków, posiada zasoby techniczne i kadrowe oraz ma dogodne położenie – w Europie Środkowej, blisko wschodniej granicy Unii Europejskiej.

Efektywność
jako wspólny cel działania.

Miejsce na rynku

SURET powstał w 1992 r. i od początku stawiał na specjalistyczną obsługę firm produkcyjnych. W pierwszych latach działał w obszarze intralogistyki i serwisu wózków widłowych, następnie poszerzył ofertę o relokacje i instalacje linii produkcyjnych, głównie dla branży automotive.

Dzisiaj SURET jest spółką portfelową THC – wiodącego funduszu private equity w Europie Środkowej, który koncentruje się na sektorze rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstwach w Polsce. Fundusz zapewnia spółce stabilność oraz konsekwentnie realizowaną strategię rozwoju.

Miejsce SURET na rynku definiuje:

  • portfolio globalnych klientów
  • ponad 32-letnie doświadczenie na rynku
  • stabilność dzięki funduszowi private equit.

Zespół

Trzon 650-osobowej kadry SURET to ponad ponad 100 inżynierów, mechaników, automatyków, elektryków i monterów oraz 470 operatorów wózków widłowych, magazynierów, pracowników produkcji oraz mobilne zespoły mechaników, automatyków i elektryków. Realizując projekty dla różnych branż, zdobywają unikalne doświadczenia, stale wzbogacane specjalistycznymi szkoleniami i kursami. Są kapitałem firmy i gwarancją jej rozwoju.

SURET to ludzie od zadań specjalnych. Dlatego firma łączy ich zawodowe doskonalenie z dbałością o ich bezpieczeństwo pracy na stanowiskach. Tu firma nie zostawia miejsca na kompromisy. Zespół SURET można określić dwoma hasłami:

  • operatorzy gotowi do zadań od jutra
  • specjaliści od relokacji na końcu świata.

Współpraca z SURET to korzystanie z jego doświadczeń. Dla mniejszego ryzyka i komfortu pracy.

Środki transportu to domena SURET.
Klient może skupić się na core business.

Zasoby techniczne

SURET może obsługiwać powierzone obszary lub zadania u klienta własnym parkiem 350 wózków widłowych, specjalistycznym sprzętem relokacyjnym i bogatym wyposażeniem peryferyjnym. To w pełni zabezpiecza potrzeby transportowe podejmowanych działań, niezależnie od ich specyfikacji technicznej, zakresu czy skali.

Wartość dodana parku SURET to mobilny serwis techniczny, gwarantujący stałą dostępność sprawnego sprzętu. Zasoby techniczne firmy określają dwa czynniki:

  • potencjał współpracy z globalną marką Clark (wózki widłowe)
  • dostępność sprzętu i własny serwis.

Środowisko

SURET efektywnie redukuje środowiskowe koszty swojej działalności u Klienta. Przezbrajanie napędów wózków widłowych ze spalinowych na elektryczne, optymalizacja modeli logistycznych wg zasad lean management czy innowacyjna gospodarka odpadami to tylko kilka z przykładów. O postawie wobec środowiska decyduje proekologiczna mentalność zespołu SURET. Doceniają to coraz bardziej świadomi klienci, włączając SURET jako dostawcę do własnych programów zrównoważonego rozwoju (ESG).

MISJA FIRMY

Prawie każdy obszar w zakładzie produkcyjnym posiada potencjał wyższej efektywności. SURET pomaga klientom odnaleźć go i wykorzystać.

SURET, bogaty w doświadczenie, zaangażowany i elastyczny, chce być dla swoich klientów wiarygodnym kooperantem, w pełni gwarantującym stabilność powierzonych procesów lub zadań. Chce być najpewniejszym ogniwem w łańcuchu dostawców usług dla firmy klienta. 

zarząd

Ukończył Wyższą Szkołę Biznesu – National Luis University. Legitymuje się ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku usług przemysłowych, zdobytym m.in. w USA. Ceni pracę zespołową, ale i indywidualizm u swoich współpracowników, wyrażający się wyrazistą osobowością i kreatywnością. Lubi słuchać innych.

Sebastian M. Gawron

prezes Zarządu

Po dyplomie na Politechnice Krakowskiej związał się z marką Goodyear i pracował w Firmie Oponiarskiej Dębica, m.in. jako menedżer wydziału produkcji. Jego specjalnością są optymalizacja procesów produkcyjnych i wydajność. Na stanowiskach zarządczych od ponad 8 lat. Jest pasjonatem nowych technologii w monitorowaniu procesów i innych obszarów Industry 4.0. 

Piotr Wierzbicki

członek Zarządu
dyrektor Pionu Logistyki

Klienci

PION FORKLIFT

sprzedaż, wynajem, serwis wózków widłowych

PION OUTSOURCINGU PRACOWNIKÓW I PROCESÓW LOGISTYCZNYCH